Briefing

Ontwikkel een employer brand waarmee Walibi meerdere jaren richting geeft aan hun wervingscampagnes.

Oplossing

Vanaf de eerste zonnestralen begint het te kriebelen. Dit wordt de zomer der zomers waar HET allemaal gaat gebeuren. Elk jaar weer hopen jongeren de zomer van hun leven te gaan beleven… dit jaar moet natuurlijk het vorige overtreffen. Wij zetten het werkgeversmerk Walibi neer als de toevoeging aan jouw jaar om het echt onvergetelijk te maken.


Klant: Walibi Holland


Bureau: Youngworks


 Art director: Joppe Andriessen


Copywriter: Kim van Dongen


Fotografie: Marleen Kuipers


Video productie: I-Mor


Online commercial

Social ads

Specifieke advertenties op de verschillende crews binnen Walibi. Alle advertenties tikken door naar een eigen Facebook Canvas voor meer informatie.

Print

Ook in print werft elke crew met zijn eigen advertentie potentiële collega’s.

Jaarboek

Elk jaar is uniek. Daarom krijgt de complete Walibi crew aan het einde van het jaar een klassiek jaarboek met alle cijfers, foto’s en natuurlijk sterke verhalen.