Briefing

Het Nederlands Forensische Instituut (NFI) zoekt recent afgestudeerde artsen, biologen en chemici om hun team te komen versterken.

Oplossing

Om bij het NFI te kunnen werken is het van belang dat je geen detail over het hoofd ziet. Om deze mensen te vinden ontwikkelde we een campagne die hen uitdaagde om het onzichtbaar zichtbaar te maken.

Dankzij special druktechnieken creëerde we advertenties die op het eerste gezicht niet meer lijken dan een  legen pagina. Alleen de pay-off ‘maak het onzichtbare zichtbaar’ daagt de lezer uit om op zoek te gaan naar de verborgen boodschap.

Op deze mannier vonden alleen de mensen met de juiste instelling voor een succesvolle carrière bij het NFI de personeelsadvertentie.


Client: Nederlands Forensische Instituut


Agency: 1872mm


 Art director: Joppe Andriessen


Copywriter: Joppe Andriessen


 
 
1
1


Bedrukt met vloeistof afstotende inkt.

Door met een marker over het papier te gaan wordt de tekst zichtbaar.


De tekst is doormiddel van pregen aangebracht.

Door met een potlood of pen over het papier te gaan wordt de tekst zichtbaar.


Bedrukt met glow-in-the-dark inkt.

Als men een donkere plek opzoekt wordt de tekst zichtbaar.