Met de campagne die wij ontwikkelde voor Universiteit Maastricht werkt de universiteit aan een hogere awareness en top of mind positie voor toekomstige studenten. Universiteit Maastricht is voor eigenzinnige denkers en doeners met een sterke motivatie en een actieve opstelling. ‘Go the extra mile’ daagt de doelgroep uit op zelfontplooiing en ambitie. Op het aparte inspiratieplatform zien we de verhalen van alumni die terugkijken op hoe zij ‘The extra mile’ hebben ervaren tijdens hun studie.

Persoonlijke ontwikkeling en groei zijn tegenwoordig voor studenten de belangrijkste drijfveren voor de keuze van een studie/universiteit. Ze willen studeren in een omgeving waar ze worden uitgedaagd. Ze kijken al verder dan alleen naar de studie. De ontwikkeling van competenties als leiderschap, samenwerken en ondernemen zien ze als een waardevolle voorbereiding op hun latere carrière. En juist die zaken staan centraal in het onderwijs aan de Universiteit Maastricht.

Ga naar het inspiratieplatform

credits
Concept & Creatie: Youngworks
Filmproductie: Made.For.Digital
Websiteproductie: Niceau