Opdracht

Ontwikkel een introductie campagne voor de crypto trading app BLOX.

Inzicht

Iedereen heeft al eens gehoord van Bitcoin en een grote groep jongeren nieuwsgierig is naar het potentiële rendement. Als er weer eens op een verjaardag over gesproken word, is instappen te moeilijk. De volgende dag is het momentum alweer voorbij. BLOX is de app, die op deze momenten het verschil kan maken.

Oplossing

Bitcoin; je hoort er nu al een aantal jaren over. Je hebt er al eens wat over gelezen, maar dat instappen is er nog nooit van gekomen. Het kost te veel moeite. Elke keer als je denkt dat het een goed moment is, duurt het minimaal een dag voordat je kunt instappen. Dan is het moment voor jou alweer voorbij.

Maar nu is er BLOX, een handige app waarmee iedereen binnen 1 minuut kan instappen, waar en wanneer jij maar wilt. Dus mocht er straks weer een moment zijn dat jij wilt instappen, dan handel je direct. Er is geen reden meer om het volgende instapmoment te missen. Althans, het enige wat je natuurlijk weer nodig hebt is; ‘Het teken om in te stappen…’ Nou.. Dit is je teken!


Client: BLOX


Agency: Total Design /ZIGT


 Art director: Joppe Andriessen


Copywriter: Gijs van der Schoot


Productie: Nicolaas Kroone


Regisseur: Nicolaas Kroone